ولادت بانو حضرت فاطمه (س) و امام خمینی

ولادت با سعادت  حضرت فاطمه (س) تبریک می گوییم:

بااینکه بعضی ابعادشخصیتی حضرت زهرا(س) کمتر بیان می شود ولی دراین که اوفرزند رسوالله وسیده النساءالعالمین  ؛ همسر علی (ع) ؛افضل زنان عالم و…است بین فرق مختلف اسلامی اختلافی نیست.اهل تسنن هم اوصاف مربوط به آن حضرت را قبول دارند. 
      بایدبا تمسک به سیره ی نبوی واخلاق پسندیده اولیاءالله ازبیان مسائل اختلافی پرهیزکرده ووجوه مشترک مسلمین را قوت بخشیم .

 هم چنین ولادت امام خمینی (ره) را تبریک می گوییم.

بدون پاسخ to “ولادت بانو حضرت فاطمه (س) و امام خمینی”

  1. سجاد Says:

    به به ببین کیا اینجان
    آقا سلام دوستان بر تمامی دوستان خودم فکر نمی کردم رو وردپرس بتونم کسایی رو پیدا کنم که از خودمون باشن شکر خدا اشتباه می کردم خیلی خوشحال شدم امیدوارم که موفق و پیروز باشید
    من کرماشانی هستم شما چی ؟ منو از خودتون بی خبر نزارید
    موفق و پیروز باشید

پاسخی بگذارید

