آهنگ شوان از مظفر حمیدی

ما دانلود این آهنگ زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم . و از شما می خواهیم که حداقل یک بار این آهنگ را گوش دهید

و مانند ما شیفته این آهنگ و موسیقی کرمانجی شوید .

باید بگویم که چوپانی و شبانی در بین مردم کرمانج کاری بسیار بزرگ است .

یاری م ه زانه از شووا نم                          له ور کریه میا نم

یارم می داند که من چوپانم                        گوسفندان را من به صحرا می برم

                           سر گر دان از له چیا نم

                          در کوه و دشت سرگردان هستم

+دانلود اهنگ شبان ( شوان )

+آهنگ های خراسان شمالی ( الله مزار )

+مموستا حاج قربان سلیمانی خواننده و بخشی کرمانج

+علی يزدانی ُ حسين ببي و عيسی قلی پور ( خوانندگان کرمانج )

بدون پاسخ to “آهنگ شوان از مظفر حمیدی”

  1. سعید Says:

    سلام
    وبلاگ خیلی خوب و قشنگی دارید و من به عنوان یک کرمانج به شما افتخار می کنم. اگر افتخار بدید مایلم باهاتون بیشتر آشنا بشم و اگه کاری از دستم بر بیاد باهاتون همکاری کنم
    با آرزوی موفقیت شما
    خدانگهدار

  2. yadollah Says:

    عاليه

  3. mahdi Says:

    lotfan ahanghaye nemate zanbilbaf vasam befrestid

  4. تقي محمدزاده Says:

    از ژ ته تشكر دكم 
من يك كرمانج هستم وبه شما افتخار ميكنم 
مظفرحميدي بيشتر بزار
منم ميخوام يك خواننده جديد معرفي كنم
محمودرحيمي يك چوپان است كه الآ درحال خدمت است وصداي خوبي دارد براي اطلاعات بيشتربه وبلاگم سري بزن
www.taghi.blogfa.com
    
حتمآ يك سر بزنيد ام پي تري نعمت زنبيلباف وكرمانجي هست دانلود كن براي خودت نظر هم بدي 
خداحافظ دوست كرمانج

  5. کرمانج شیروان Says:

    silavek din

    هه وال هژا ئه ز ده خازم کو له وب خه اموزش(هویساندن) رسم الخط کرمانجی وه حروف لاتینی بکی

    ئه ز له قو لوقه مه .سا کو پر کمن ادمی کو رسم الخط کورمانجی بزانن

    hevel e hija ez dixwazim ku li veb xwe hin kirine kurmanci bi tip e latini biki

    ez li xizmetim bo ku pirr kimin meriv bizanin kurmanji

  6. kormanj Says:

    salaw dakem vata berangi me

    besyar az shooma mamnoon.

    ama doste gerami hadafe ma az inke frsi nevisi ra entekhab

    kardehim, in ast ke farhang va tarikh kurd o kurmance ra be

    hamegan moaarefi koonim.

    besyari az dostan kurmance va kurd hosele khandan

    motoon ra be zaban kurdi ya kurmance nadarand.

    va in ra man be eyne shahed hastam.

    liken ma az shooma darkhast dariim ke chenanche

    matlabi dar har zamine ke khood az aan aagahii darid

    baraye ma ersal nmaiid va ma aan ra bar roye chamaneman migozarim

    va dar weblog darj mikonim. montazer ersalhaye shooma hastim.

    http://kormanj.wordpress.com
    http://kormanj.wordpress.com

  7. kazhal Says:

    سلام وب لاگ تون خیلی قشنگ من عکس ها و شعر های خیلی زیبایی دارم که فکر می کنم مناسب وب لاگ شما باشه . اگه مایلید بگید که براتون بفرستم. براتون آرزوی موفقیت می کنم

  8. امید جدی Says:

    سلام من یک کرد از شهرستان شیروان هستم خیلی خوشحالم که گویش خود را به صورت نوشتاری در اینترنت میبینم و بسیار افتخار میکنم اما کمی در املا کلمات دقت بیشتری را به خرج دهید چون من که یک کرمانج هستم در خواندن کلمات مشکل دارم.

    _______________

    مدیر وبلاگ:

    بسیار ممنون هستم از شما

  9. جواد Says:

    خیلی حال کردم در جوار دوست عزیزم امید جدی آرزو کردم روری باشد که کرمانج جهان را بکیرد و اینترنت به زبان کرمانجی شود من آن روز را به جرات میکویم که میبینم

  10. امید جدی Says:

    نظر قبلی را که به نام جواد می باشد بدون اطلاع من درج شده است و هیچ صحت تاییدی ندارد

  11. امید جدی Says:

    ضمنا بنده هم هر کمکیاز دستم برآید دریغ نخواهم نمود قچک وه کولان عزیز کرمانج

پاسخی بگذارید

