آقا به خدا من از اول متاهل نبودم!!

آقا به خدا من از اول متاهل نبودم!! روزگار به اين روزمون انداخت!
همهاش از اون روز سرد پاييزي شروع شد…

اون روز ، هوا سرد بود. پاييز بود . يعني در واقع يک روز سرد پاييزي
بود! من مثل آدم توي خيابون داشتم راه ميرفتم. يکهو يه نفر صدام کرد:
– آقا ببخشيد؟

برگشتم. چشمام توي چشماش افتاد. يه لحظه خشکم زد. انگار يخ زده بودم.
چه چشمايي داشت. زيبا، دلربا، فريبنده، و «صورتي»!! يعني لنز گذاشته بود؟!
يا اصولا PINK بود؟ نميدونم!
يه روسري آبي داشت و يه مانتوي زرد که بعدها فهميديم زرد نبوده و سبز کمرنگ بوده!

به سختي تونستم جوابش رو بدم:
– بـ..بـ.. بعله؟!

خنديد و سرش رو پايين انداخت.
(تفسير: حالا يا از خجالت بود يا اينکه ميخواست ببينه پاچه هاي من که بعدها قراره گاز گرفته بشه از چه جنسيان!! )
با مظلوميتي وصف ناشدني جوابم رو داد:
– ببخشيد دوزاري دارين؟!

و زندگي ما با يک دوزاري شروع شد!

با هم نقاط مشترک زيادي داشتيم. هر دومون سيب زميني سرخ کرده دوست
داشتيم، هر دومون گوجه فرنگي نميخورديم، هر دومون آدامس اوربيتس اکاليپتوس
دوست داشتيم. هردومون از اتو کشيدن بيزار بوديم، و هردومون سريلانکا نرفته
بوديم. ديگه چي؟؟ مم.. همين!

اولش با خودم فکر ميکردم که آخه پسر به اين خوشتيپي (خودمو ميگفتم ها!)
حيف نيست به اين زودي خودش رو درگير زندگي مشترک کنه و حروم بشه؟! ولي
بعدها ، نظرم عوض شد. با خودم ميگفتم: ديدی پسر به اين خوشتيپي حروم شد
رفت؟! (خودمو ميگفتم ها!)

اون روز سرد پاييزي .. لعنتي!!

آخه يکي نبود بگه بابا جون من! ظرفهاي يه نفر کم بود که حالا خودت رو
انداختي تو هچل و بايد ظرفهاي خانومت رو هم بشوري؟ آخه آدم عاقل! با کسي
مزدوج ميشدي که اتو کردن دوست داشته باشه! آخه مرد حسابي.. !

به خدا من از اول متاهل نبودم!
من اولش آدم بودم!

Powered by ScribeFire.

برچسب‌ها: , , ,

بدون پاسخ to “آقا به خدا من از اول متاهل نبودم!!”

  1. ali Says:

    khoda behet rahm kone!jigari daria!

  2. فرا کاو Says:

    می دونستم اما باز هم خدا الرحم الراحمین است.

    عاقبت به خیر بشی!

  3. ناشناس Says:

    خوب درست تعریف می کردین ببینم بعدش چی شد؟ D:

    یعنی به همین سادگی؟

  4. kormanj Says:

    پس که چی؟!

    باید سال ها ادامه پیدا می کرد: دی

پاسخی بگذارید

