وردپرس و زهر مار, وردپرس و كوفت

 مي خواستم پشت كامپيوتر بنشينم و از وردپرس حظي ببريم. كه يه دفعه خانم از راه رسيد.

_ من فكر كردم كه تو رفتي خريد!!smileys (78)smileys (78)

+ خوب كه چي؟

_ هيچي همين جوري!!

+تو كه باز نشستي پشت اين كامپيوتر!smileys (59)smileys (59)

_ مي خوام يه پست واسه وردپرس ارسال كنم

+ وردپرس و زهر مار, وردپرس و كوفت smileys (79)smileys (79)

_ ( خودمو زدم به بي خيالي ) چي شده باز!smileys (46)

+ پس كي نوبت من مي شه كه يه, دو دقيقه با هم صحبت كنيم

_ باشه همين الان مي آم كلي حرف دارم واست!smileys (27)smileys (27)

+ بلند شو خاموش كن اون لعنتي رو!!!

_ خواهش مي كنم گيرنده ديگه مي خوام وبلاگمو آپديت كنم. smileys (44)smileys (44)

+ بشين تا چشم تو اون وردپرس كوفتي از كاسه كامپيوتر بزنه بيرون!!!smileys (18)smileys (18)

_ قهر نكنهsmileys (44)smileys (44)

+ ….

و چند تار حرف ديگه!

پي نوشت: الان آشتي هستيم و با خواندن اين پست با هم بسيار خنديديم.

برچسب‌ها: , , , , ,

بدون پاسخ to “وردپرس و زهر مار, وردپرس و كوفت”

  1. پیمان Says:

    اینطور که معلومه کتک خورای وبلاگستان فارسی کم نیستند.تا حالا فکر می کردیم فقط خودمون هستیم.

  2. mhmazidi Says:

    مواظب باش حاج‌خانوم رو عصباني نكني. ممكنه وردپرس رو نفرين كنه اون وقت آه دلش دامن همه ما رو بسوزونه

  3. سجاد Says:

    یادم باشه برم یه زندی بگیرم که اونم وبلاگ نویس باشه!
    دیگه دعوامون نمیشه!! خیلی ناز نوشتی کلی خندیدم موفق باشی

  4. خاک Says:

    اگه معتاد به اینترنت کنیش دیگه بهت حتی اجازه نمیده بشینی سر کامپیوتر خودش 25 ساعته آن می شه‼

  5. ف همسر كرمانج Says:

    با سلام به همه

    من همسر كرمانج هستم. اول كه به من گفت حرف هاي ما رو تو وبلاگ زده شك كردم

    و اصلا» بهش توجه نكردم. بعد از يكي دو روز كه داشتم نگاه به كار كردن با اينترنتش

    مي كردم ( با اون حرص و ولع خاصش ) بله ديدم كه همشو كه نه ولي بعضي هاشو نوشته.

    من هم با اون كلي خنديدم. من سريع زدم تو وبلاگ خودم.

    خاك هم كه گفته ما اينترنتي نيستم : بايد عرض كنم كه همسر ناباب ما را به اينترنت هم

    معتاد كرده, اما نه به صورت حرفه اي, چون خودم راحل درمان را مي دانم.

  6. كرمانج مدير وبلاگ Says:

    سلام همسر عزيز
    بلاخره بعد عمري تو وبلاگ ما هم نظر داديد. حالا بوديد و تشريف داشتيد….

  7. پارسا فاتحی Says:

    یادمان باشد زن نگیریم :-))

  8. soboone Says:

    میشه ازش یه فیلم کوچیک واسه تبلیغات وردپرس ساخت! 🙂

  9. بابک Says:

    وااای ایول soboone واقعآ حرف توپی زدی….
    یک لحظه به تبلیغش فکر کنید چه جالب می‌شه…

  10. kormanj Says:

    بابا بي خيال صبحونه بابك خان

    مي خواي اين قصه دعوا ها ادامه داشته ياشه!

    البته ميشه فيلم ساخت ولي بايد حقش براي من محفوظ باشه!! دي!!

پاسخی بگذارید

