به مناسبت عید های قربان و غدیر

چند روز پیش که عید قربان بود و عید غدیر هم که در راه است، به این فکر می کردم چند تا کتاب درباره شخصیت امام علی (ع ) مطالعه کنم .

چندان وقت زیادی نداشتم بنابراین رو به اهل منزل انداختم و پیشنهاد کردم که با هم این کتاب ها رو بخونیم ( او چند تا و من یکی ).

یکی دوتا شون تموم شدند ( البته اهل منزل تمومشون کردند ). یکی از کتاب ها، امام علی ، صدای عدالت انسانی نوشته جرج جردق بود که بسیار از این کتاب استفاده کردیم.

جرج جردق كه يك نويسنده ي مسيحي است، در كتاب امام علي صداي عدالت انساني خود مي نويسد كه اي كاش زمين تمام قدرتش را جمع مي كرد و در هر زمان به بشريت يك علي تحويل مي داد. با همان قلب علي، با همان علم ، شجاعت، زهد، تقوا، مهربانيت، ذوالفقار و عدالت علي. امروز بشريت به يك علي نيازمند است.

  با خودم گفتم بد نیست بازدیدکنندگان هم این کتاب را مطالعه نمایند.

عنوان اثرامام علي (ع)صداي عدالت انساني

موضوعاسلامي

نويسنده جرج جرداق

مترجم     :  سيد هادي خسرو  خسروشاهی

دانلود این کتاب در پسوند doc

دانلود کتاب امام علی، صدای عدالت انسانی

دانلود فایل در پسوند pdf

دانلود کتاب امام علی، صدای عدالت انسانی

برچسب‌ها: ,

پاسخی بگذارید

